fredag 14 augusti 2009

Uppdatering

Uppdatering har nu skett av "favoritaffärer på nätet".
Viktigast är att "GODHANDLING" lagts till. Något som alla borde passa på att ta del av när det ändå inte kostar något.
Tack Nilla för tipset, det var asbra och kommer nyttjas vilt av mig !!!

Jag älskar numer även moviestore (även där ett tack till min kära SVÄGERSKA...som jag nu alltid ska kalla henne hehehe) ...all merch där är ju helt underbar. Tjing för att önska mig en julgranskostym i julklapp!!!

En annan uppdatering är Signerat. Och då framförallt Saax-sida. Hon har så mycket fint så jag blir salig. Hon har även en blogg som ligger i min blogglista. Den måste ni kolla in för den är helt fantastiskt och gör mig alltid glad. Jag älskar också 60-och 70-tal och färgerna, formerna och glädjen i tygen och sakerna spränger hål på all deppighet man kan tänkas ha. Helt villigt erkänner jag också att jag blir något avundsjuk när jag läser och kollar på hennes bilder för jag vill också ha =)
Kanske ni hittar någon bra julklapp där, leta och förlusta er.


Nä, än är det i alla fall sommar så innan höst och vinter gör intrång ska jag nu ut i solen och plugga lite.

/Jessica

2 kommentarer:

  1. Hahaha.. Klart du ska ha en julgranskostym - vad annars? :-)

    Kom på en bra sida till, för den panke studenten eller den "ekonomiske": www.deals.se
    En sida där man kan hitta rabattkoder och erbjudande från olika nätbutiker.

    Baj baj
    //SVÄGERSKAN

    SvaraRadera
  2. Jag har nu checkar upp "deals" men det tar tid att gå igenom sidan...puh!

    Jag hade passat så ultimat jävla BRA i julgranskostymen...du fattar ju själv vilken succé det självfallet skulle ha blivit =)

    SvaraRadera