fredag 18 september 2009

Nu börjas det!

Affärerna på nätet börjar fylla på sina julsaker nu och det är verkligen något att glädjas åt.
Detta julkortset som är så otroligt sött, kan du beställa från Slöjddetaljer (billigt är det också =)


Dom här supersöta julgranskulorna som man även kan gömma lite godis i kan du köpa på Giraffo
klicka in dig på "julfliken". Där finns annat juligt också.


Dom här söta kuddarna kommer från Ellos och skulle passa superbra i vår soffa eller på vår säng... som även borde vara bäddad med detta så det matchar:
Dom här tre Tilda-burkarna kostar bara 99kr på Panduro och är perfekta att ge bort hemmagjort julgodis eller julpynt i. Eller bara ha på bänken med julte eller kakor för oväntat besök. Till hunden i julklapp kan man köpa en "Pull a part Santa" från smarta saker

Sen kommer en av mina favoritgrejer. Jag gav min mor en sån här i julklapp förra året:
En box för julgranskulor - även den från Smarta saker


Ut på nätet och botanisera bland julsakerna.

Nu ska jag äta lite, sen hämta ett beställt paket och sen plugga. Men lite julig ska jag vara ikväll och läsa min nya bok. Vad för juligt ska ni göra idag?
/Jessica
Ps. Julflickan tipsade på sin blogg igår om att Jotex fått in en massa julprylar, kolla det!!! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar