tisdag 27 oktober 2009

Cool (Christmas) Stuff

CoolStuff kan man köpa onödigt tramsiga julsaker som även är väldigt roliga och bra julklappar. Jag skulle vilja ha julkulan. Den är nämligen inspelningsbar OCH har plats för ett foto. För någon som mig som har hybris är ju det helt perfekt att ge bort till någon man inte träffar så ofta.

Eller varför inte köpa de här juldekorationerna som "växer" av sig själva ....

Den allra onödigaste men roliga prylen är den här: SNÖBOLLSRULLAREN, gör perfekta snöbollar till snöbollskriget ... dessvärre har vi ofta inte så mycket snö i de södra delarna av landet.
Den finaste julsaken är nog i alla fall den här jugranen som du kopplar in i USB-uttaget på datorn och skapar julstämning på kontoret eller skrivbordet hemma. En bra julklapp till någon som jobbar för mycket eller är en riktig datanörd ... hm... jag vet nog vem som skulle kunna få en ;)
P.s. Den skiftar i färg också - LÄCKERT!!! D.s.

See ya later, då kommer dagens julklappsrim

6 kommentarer:

  1. Aaaa ska du få en julgran som man kopplar in i USB-uttaget, min lilla datanörd...

    SvaraRadera
  2. Jens: ... alltså ... bara PASSA DAJ! Du då ... du är ju typ en datames!

    SvaraRadera
  3. riktigt coola saker! Gillar kulan, kan man låta sitt nylle pryda hela granen!! hehe

    SvaraRadera
  4. Gremlinsmamman: NOW WE ARE TALKING! Precis så tänker jag också ;)
    HAhahaha

    SvaraRadera
  5. Ah, den där granen har jag. Riktigt mysig faktiskt. Har dessutom en trumandes tomte till USB, grym som fan!

    SvaraRadera
  6. EeeBee: Coolt! Jag tycker den är jättefin och kan tänka mig en. En gång hade jag en koppvärmare med usb...den var helt värdelös, men usb-julsaker är ju en helt annan femma!

    SvaraRadera