fredag 2 oktober 2009

I helgen

ska det komma snö i dalarna och uppåt i landet. Tänk den som ändå bott där. Själv får man nog hålla till godo med ännu mera regn och blåst. Men det är lugnt, hösten är också mysig, för det är ju nu som man kan börja julmysa på riktigt. Jag hinner inte direkt göra det, men ändå. Det kommer, jag behöver bara få klart en massa saker till skolan först, sen så.

Kollade lite på Bluebox och hittade den här ack så töntige, men ändock så charmige: vinboxluvan!!
Kan bli en bra presse att ha med till baginboxen när man ska på middag eller glöggparty i december.
Bluebox har inte fått upp sin "julkategori" ännu, men om man söker på jul så kommer det upp en hel del roliga och gulliga saker.
Jag skulle gärna ha den här hemma hos mig :

De här små glasmarkörerna kan jag också tänka mig. De är charmiga inför julmiddagen eller glöggfesten
Och vem vill inte ha en mjuk, fluffig pepparkaka som väntar hemma på sängen eller i soffan? Jag vill i alla fall ha en ... eller så kanske jag faktiskt ger mig på och SYR en istället. Det är ju inte speciellt svårt ... förutom att jag inte har en symaskin då, men det är petitesser ;)

Allt i dagens inlägg kommer från Bluebox

Mys i helgen nu /Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar