måndag 26 oktober 2009

Julböcker och filmer

Jag är uppe i Estockholmo och hälsar på mamma och för att skriva på mitt exarbete eftersom min dator tagit farväl. Letade igenom filmlådorna och fann mina JUL-VHS-band (som jag tyvärr inte kan ta hem för vi har ingen vanlig VHS-video).
Jag kom på att jag saknat dem, men jag kommer inte hinna kolla nu i alla fall...jag har ju det där förbenade arbetet att sätta mig med ... suck!!!





Hittade även lite julböcker som nu följer med mig hem (inte för jag behöver öka på packningen ... men ändå) och som jag faktiskt glömt bort att jag älskade som liten. Trevlig överraskning.

2 kommentarer:

  1. Så många mysiga filmer, vi har kavr en gammal video-spelare, som jag är rädd om, tittar sällan, det kostar ju för mycket att göra om videos, än så länge i alla fall..

    SvaraRadera
  2. Ja, dom är supermysiga. Mamma har också kvar en video + att hon har en video med dvd på, så filmerna får stanna här istället =)

    SvaraRadera