lördag 12 december 2009




Flyttdags

Idag går flytten till nya hemmet och det här betyder till min stora fasa att jag förmodligen inte kommer kunna blogga något mer innan jul ! ! !
Det känns hemskt, för det betyder attjag inte kommer att kunna läsa det ni andra skriver heller...ska försöka jaga på det där bredbandsföretaget men det är nog förgäves, det brukar det vara.

så OM vi inte ses innan dess... ja, God Jul då.
Vilket antiklimax för min julblogg...jag blir lite sur, men så kan det vara och det är inte så mycket att göra åt.


Här är förövrigt min tomte jag köpte på julmarknaden. Han är i GÖÖÖLD och matchar förra årets inköp: DEN ROSA TOMTEN

På återseende !

/Jessica Persika

7 kommentarer:

  1. NEEEJ! vad ska jag göra nu? Din blogg är en ju min oas i sista-veckorna-på-jobbet-före-jul-öknen. :)

    Lycka till med flytten och ha en riktigt GOD JUL!!

    PS. Törs man hoppas på att du har comhem som leverantör? De var riktigt snabba när vi flyttade. Bredbandsbolaget däremot...suck.

    SvaraRadera
  2. Hoppas VERKLIGEN att det blir mer bloggande från dig innan jul! Vill ju se rosa julgranen.

    Men om inte: Ha världens bästa jul!

    Och lova att komma tillbaka nästa år!

    SvaraRadera
  3. Lycka till och god jul annars. Fina julkuddar ; )
    May all your christmases be white.

    SvaraRadera
  4. Hoppas verkligen du får ordning på datorn. Vill absolut se dig innan jul igen!!

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni får ordning på datorn o telefonen. Tur att du har mobil så jag kan nå dig.

    God jul o vi syns snart igen.

    SvaraRadera
  6. Tack alla för de fina orden!
    De värmer hjärtat att ni vill att jag ska finnas här. JAg hoppas verkligen tt det ska funka snart JAg saknar att läsa era juligheter =(
    Men snart så...kanske!

    SvaraRadera