måndag 25 oktober 2010

Det börjar närma sig nu...

...och vad bör man göra om man vill slippa julstress?
Jo; man bör köpa sina julklappar i tid!!!

Ett ypperligt sätt att köpa julklappar är på nätet tycker jag. Det finns många bra och roliga affärer, men ibland kan det vara svårt att hitta dem.
Men nu finns det en superbra sida som samlat en massa olika sidor under ett och samma tak.
Och även om man inte beställer via nätet så tycker jag att man kan få många bra tips och ideér.
Så varför inte klicka in sig och botanisera lite ...

5 kommentarer:

  1. Ja, det är verkligen perfekt att beställa från internet! Har redan beställt flera julklappar och det är så smidigt. :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja, internet är bra till så mycket! :) Hoppas att du hittar något på IKEA! Annars får du köpa servetter och värmeljus. :)

    SvaraRadera
  3. Bra tips!
    Själv tycker jag det är en jätterolig sport att hitta så bra julklappar som möjligt, så såna sidor känns som lite fusk för mig ;)
    Sv: Tack! Ja, det är verkligen en jättebra avslappningsmetod, och det skapar sån myskänsla! :)

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset, detta var ju skitbra!! Så himla bekvämt att bara klicka hem klapparna!:)

    SvaraRadera
  5. Tess: Jag älskar också att leta själv, men till vissa är det svårt. Jag har två stycken som är rent omöjligt då är hjälsidor helt perfekta =)

    Axelina: Varsågod & visst är det! Så skönt att klara av shoppingen på en liten stund.

    SvaraRadera