torsdag 18 november 2010

JULMUSTVINNAREN

... Är ingen mindre än Emelie-Jul i tomteverkstan med sin motivering:

"Julmust är den största kärleken för mig vid jul eftersom det är enbart i juletider som jag dricker denna dryck. Varje gång julen är över så gråter jag stora floder och jag längtar redan till nästa år i början av november då jag vet att drycken dyker upp igen. Och vilken lycka när den väl gör det! Varje gång jag öppnar en apotekarnes julmust så är det som att kärlek föds på nytt och doften och smaken av julmusten gör att jag vill uppleva den kärleken om och om igen.

Jag tycker att jag ska vinna för att jag skulle bli så lycklig! För vad gör en mer lycklig än själva kärleken? :)"

STORT GRATTIS !!!

- 15 glasflaskor med must är på väg hem till dig.
Nu behöver jag dina uppgifter så att du kan få din vinst!

/J

2 kommentarer:

  1. Sv: Haha ja precis, jag sover ju alltid i den sängen annars. Och vi älskar den verkligen, både Markus och jag. Så visst vore det roligt för de tre andra som gärna sover i den om de vinner. :)

    SvaraRadera