tisdag 23 november 2010

Julsaker - tips

Jag älskar att surfa runt och titta på alla underbara julsaker hos alla webbbutiker. Det finns så många så det inte går att nämna, men jag tänkte visa er några som jag gillar sådär "lite extra" mycket.
Här är några saker från Miss Juniversum. En butik som jag ÄLSKAR och som alla i Malmö borde besöka - ni andra borde surfa runt där. Själv önskar jag mig det mesta dom har i julklapp ... och det är inte så lite =)

Kolla de här snygga emaljmuggen t.ex. - den vill jag ha i julklapp!!!

UNDERBARA julburkar

Ännu roligare julkort
Fina, mysiga och lite annorlunda kalendrar
Eller varför inte hela muminfamiljen som pepparkaksfigurer???
Eller den här underbara julkulegömman för julgodis som gör en lycklig på julgransplundringen från Mixin
Oj, tiden rullar iväg. Imorgon är det dags för intervju, men först staka sig fram till jobbet genom snöstormen...härligt =)
Goder afton /J

2 kommentarer:

  1. Måste genast gå in på sidan och titta, vilka härliga saker. Gillade "väskhuset" mest.

    SvaraRadera