torsdag 4 november 2010

Min prisbelönta gran

Klicka på länken här nere och sök på "Våran rosa dröm", så kommer ni till min vinstgran.
Det är granen från 2008 (2009:s var finare om jag får säga det själv).
Då levde vi på 34 kvm och det fanns inte mycket utrymme för den stora granen, men åh va mysigt det var.
Det bästa var en natt när jag vaknar och sambon står i kallefeserna vid granen och plockar bland paketen i sömnen och smågrymtar lite för sig själv innan han lägger sig ner igen och somnar om. Men det är sånt som Rosa drömmar gör med en ... =D

8 kommentarer:

  1. Får kolla upp din gran. :)

    Sv: Nej, då är det inte lätt att spara! Men som du säger, tids nog! Både min sambo och jag jobbar heltid och har gjort i många år, men vi har lagt allt krut på bil och nya möbler hittills. Nu är det hus i sikte. :)

    SvaraRadera
  2. Du din gran är/var toppen. Skulle gärna ha en rosa gran och en vit och en vanlig. Måste nog skaffa ett större hus.

    SvaraRadera
  3. Wow, vilken gran...riktigt ball! :-)

    SvaraRadera
  4. Metro: Tackar tackar!!!
    En vit skulle vara fint, men ja, ett större ställe att bo på skulle nog krävas.

    Tina: Tack!!! =)

    SvaraRadera
  5. Den var jättefin granen eran!!:) SV: Jag blåser gärna ner moln till er också. Huvudsaken det kommer i december.. hoppas alla får en vit jul.

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att du har rätt prioritering. Jag hade också en gran när jag bodde i min pyttelilla studentlägenhet. Man fick trycka sig mot väggen för att komma förbi den.

    SvaraRadera
  7. Frän gran! Det är roligt med det där lite mer speciella tycker jag - ta ut svängarna liksom! Du borde vunnit! (säger hon som beslutat sig för att sprida julstämning med alla de klassiska julfärgerna... :-P)

    SvaraRadera