måndag 22 november 2010

Pepparkakor

Igår bakades det pepparkakor för första gången i år - jag, sambon och en kompis.
Det doftade verkligen ljuvligt och jag måste ju klappa mig själv på axeln och säga att jag är sjukt bra på att göra pepparkaksdeg - för satan i gatan va goda de blev !!!!

Nu är det snart sjukgymnast (men åh, vad jag skulle vilja vara hemma ett tag till) och sedan jobb och ikväll mina vänner är det Harry Potter som gäller - spännande!!!
Lämnar er med vad jag önskar var doftbilder. Ha en underbar måndag.


Den här gamla brickan från Tomteland i Mora som jag fick ur mormors gömmor förra året. Den har en katt som får oss att börja skratta så fort vi ser den...

3 kommentarer:

  1. ÅH det är verkligen underbart att baka pepperkakor!

    SvaraRadera
  2. SV: Tack :)
    Mysigt med snö, även om det kanske inte är så skönt att vara ute i den när den viner och har sig.. Här snöade det igår, men då var det mysigt snöfall :)

    Fina pepparkakor! Vi bakade också i helgen, tror jag åt upp halva degen själv ;) men är det jul så! hihi

    SvaraRadera