torsdag 6 januari 2011

Julrea

Lite sent - men fortfarande pågår det härliga julreor. Jag har fyndat lite till kommande jul och sparar allt i en kartong i källaren. Bra att börja nu - blir både mer stressfritt och billigare så!

Snart är det dags att ta ner granen för många av oss och då kanske en sådan här är att rekommendera. Från Rusta 49 kr
Rusta har även halva priset på alla sina julsaker så nu gäller det att skynda fynda de sista dagarna.

H&M shop online har "Home-rea" på en del julsaker, men de tar slut fort så här får man skynda sig lite. T.ex. de här underbara tygpåsarna (jag har köpt ett par!!!)
Mixin - Inredning & design har också julrea nu. Jag har köpt några tingestar som jag redan längtar efter att få använda julen 2011....




Fler sidor mer julreor:

Nordljus


Syster Lycklig

Elsas hem

för övrigt är det bra att hålla ögonen öppna och julradarn framme när man är i stora matbutiker som maxi och coop - där kan man göra rejäla julfynd i dessa tider. Åhlens och Indiska är andra heta julreatips.
Nu: förkylningen kom tillbaks med mer feber... så nu får jag lägga mig ner under filt och titta på snön.

2 kommentarer:

  1. Tack för tipsen ! Ska försöka ta mig till rusta för den fina förvaringen till julkulorna. Behöver nog ett par stycken...

    SvaraRadera
  2. SV: Till hösten låter toppen! :D Vi får höra oss runt när det närmar sig om det är fler som är intresserade :)

    SvaraRadera