fredag 9 december 2011

Julböcker (& en vinst som kom som ett brev på posten...)

Idag kom paketet med min finfina vinst: The Farmchicks Christmas 
som jag vann hos JUL I STAN 


.
I paketet låg även en surprise i form av ännu en bok som heter "Merry & Bright". 


Båda är superfina och fulla av härliga, juliga bilder - TACK så jättemycket!
I kväll när sambon är på julfest med jobbet ska jag grotta ner mig i soffan med mina nya böcker 
... och mina gamla!
Min hög av julböcker
 Förra året fick jag den här underbara av min svägerska. Den tröttnar jag aldrig på, man får ju faktiskt veta ALLT om tomten ;)



Jag började helgen med lite julklappsshopping, sedan fick jag böckerna på posten och nu ska jag baka lite innan Julkalendern börjar. Känner mig mycket piggare i dag och ilade iväg till jobbet imorse. 
Det kanske inte var ett supersmart val, men nu är det ju ändå helg =)

Vad gör ni för juligt i helgen förutom firar att 3:e advent redan hunnit hit ?
//Jessica






4 kommentarer:

  1. Sv: Jaa visst blev bilden bra :) Hihi! Det är så sött att nosen glänser också. Hihi

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte vad det blir för juligt i helgen. Blir nog nåt litet bak typ mjuk pepparkaka eller nåt julgodis skulle jag tro. Funderar ev på en liten tur och shoppa lite juliga saker men det beror på vädret

    SvaraRadera
  3. Åh, den där tomteboken har jag också, den är så fin! :)
    I helgen blir det till att göra mer julgodis och att vänta på mer snö..! Man borde bo i NOrrland..

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten

    SvaraRadera