fredag 30 december 2011

Montazami har toffsar - jag har hjärtan!

Vi är lyckligt lottade som har en gammal funkislägenhet med en garderobsvägg i sovrummet. Nycklarna som sitter i låsen är superfina och nu i jul har det även hängt mycket fina hjärtan som jag köpt på IKEA på dörrarna. Till nästa år ska det i röda band, men jag hittade inga som var tunna nog i år.
Det gör ganska mycket för en annan ganska trist vägg.




...kanske lite väl sent såhär när julen nästan är på uttågande att  jag vill komma med ett litet julinredningstips.
Men det är liksom först nu som jag hunnit landa, ta in och njuta av julen på riktigt. Allt innan har varit så sjukligt stressigt i år så jag har inte haft ork eller tid till något egentligen, allra minst bloggen. Det som jag helst velat göra när jag varit ledig någon kväll har varit att ligga ner och sova eller bara andas trots att jag haft 20 blogginlägg florerandes i hjärnan. Så här kom nu ett, trots att det är sent påtänkt.

//Jessica

Ps. just nu bakas det bröd som fått jäsa i den fina jäskorgen som vi fick i julklapp - det ser så proffsigt och gott ut när brödet kommer ut och ser "bortabakat" ut ;) Ds.

1 kommentar: