söndag 18 december 2011

Världens bästa adventspresent

Jag fick världens bästa adventspresent av min sambo idag:
En bok som skall fyllas med fabler. 
Både jag och min sambo är skrivare. Vi har båda våra skrivprojekt som vi arbetar på
- han något mer än mig (läs mycket mer).
Jag som gillar sagor, fantasy och magiska föremål fick alltså en superbra, rolig och engagerande present.
I blocket jag fick fanns titeln på fabeln och en bild med. Min uppgift är sedan att skriva den.
Jag blev superglad - sådana här presenter älskar jag att få!!!
Här är några smakprov av "fabler - to come": 

Här ska titeln på boken skrivas
 
 Jag längtar efter att skriva den här sagan. Alfer är något av ett favvoväsen.

Den här bilden är så snygg och kickar igång så mycket ideér i mig.
Nu behöver jag bara lugn och ro för att färdigställa...
Tack min fina älskling - du vet vad ett Amorskensk hjärta klämtar för....dig, hemmagjorda presenter med mycket tanke och själ... och sagor !

2 kommentarer: