torsdag 18 oktober 2012

Årets mössa och julklappstips

Äntligen fick jag tummen ur och köpte mig en mössa från Busmonster.se.
Jag har inga barn, men jag älskar roliga tyger - så det var givet, men myyycket svårt att välja. Till slut landade det ändå på den här skönheten. Insidan är täckt med orange fleece ... men kom igen liksom, oranget och rosa(!) - I have died and gone to möss-himlen!


Att köpa en mössa till någon i julklapp är ju för övrigt en superbra idé. På Busmonster finns det ju alldeles tydligt mössor för vuxna också, men vill man köpa till barn finns det även både dreglisar, snuttefiltar, solsjalar och kläder.

Hade den här klänningen funnits i min storlek vet jag vilket som varit årets julplagg. Så himla fin - varför är bara barnkläder såhär fina i färger och mönster????
bild från busmonster.se

Hur som - superbra klappar - bara ett klick bort!
//Jessica

5 kommentarer:

  1. Köpte en mössa till Elvira i samma tyg fast svart och vit. Den var dock inte fodrad och inhandlades i en lokal butik (jag tror hon syr dem själv). Elvira är mycket nöjd!

    SvaraRadera
  2. Haha barnkläder är alltid så mycket sötare! Ska kanske köpa något sånt till lillasyster i julklapp! Och vilken rolig mössa, springer jag på någon med en sån på stan vet jag vem det är med andra ord, haha! :)

    SvaraRadera
  3. Sv: Jag lovar att jag ska göra en superjulig hälsning, du kommer inte att kunna ta miste om att det är jag, haha! (Måste bara komma på nåt sjukt bra först!) Jo men det hade ju varit jättemysigt, det får vi se till att göra :D

    SvaraRadera
  4. Shit vilken snygg mössa, precis i min smak. Ska nog köpa mig en mössa, de hade ju massor fina.

    SvaraRadera