söndag 28 oktober 2012

Här går det undan...och bloggawards!

Om man inte hänger på internet en dag så går det undan i julbloggsvärlden vill jag lova...lite stressande, men jag tar det med ro, men jag vill ju inte missa något kul liksom.
Jag tar allt från början:

1) jag vill tacka för alla tips om vad man ska göra med sin julgran och vilken sort etc. Det blir nog den där "proletärgranen" som Fridolin skrev =) och jag ska försöka att vattna den...men jag lovar inget.

2) Sen vill jag dementera att jag bor på 64 kvm. Efter påpekande från sambon vet jag numer att vi bor på 60kvm!!! - har alltid tyckt att det kändes litet ;)
Men tack för alla tips och kommentarer på inlägget om "julkit" också - jag har ju som sagt mina ideér klara, men det kan jag inte skriva om gästerna läser här!

3) Sen är det detta med att jag fått en massa underbart fina, snälla, värmande och från min sida - högt uppskattade blogawards! Men det får bli ett eget inlägg.


Igår julshoppade jag lite. Men som vanligt blir jag mest en yr höna och kommer hem utan något vettigt...eller i alla fall utan det jag tänkt mig. Men en flarra årgångsglögg kom med och provsmakades.
Eftersom jag käkar painkillers får man ju ta det lugnt med alkoholen så det blev lite msuttande mest - men GUUUUUUUUUUUUUUUUUUU va GOOOOOOOOOOOD den var!!!
Jag smakade kall och det får bli en varm-smakning till kvällen. 
Men det var perfekt smak, med hint av glögg och en fräschör som absolut INE fanns förra året.
Mycket god och det införskaffas en flarra till julafton inom kort!!!

//Jessica - som nu genast ska skriva ett till inlägg....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar