fredag 21 december 2012

Vinster

Jag är så glad - jag har vunnit en massa fina priser i olika tävlingar och julkalendrar nu i december.
Bland annat har jag i Coops julkalender (den bästa i år) vunnit 3 månaders gratis Spotify och boken "December - från adventspyssel till mästarpaj", sen har jag vunnit en vinst i Mixins julkalender (som förövrigt har sjukt bra och fina priser) och sen en limpistol som kom på posten i går.
Vilken månad - bara win win för egen del!

Vet att den ligger ner - men av någon anledning vägrar den sparas i rätt läge...
Nu ska jag väcka min kärlek som sover och sen käka frukost innan sista raiden på stadens gator...
//Jessica

1 kommentar:

  1. Grattis! Vilken tur du har haft. Tur att limpistolen kommit. De var lite försenade pga av nån leverans från Tyskland fick jag veta i ett mail

    SvaraRadera