fredag 11 oktober 2013

Ett underbart Julmagasin har gått ur tiden ...

Jag blev så lycklig i dag när jag kom hem och hittade detta i brevlådan:


 Isabellas tidning har jag prenumererat på nått år nu och jag gillar den. Den är så lugn, så fin, och så PROPPAD av tips, inspiration, intressanta nyheter och annat jag gillar. Likadant har det alltid varit med deras julnummer, så att det låg i lådan i dag var ju en strike minst sagt.
Men lika glad som jag blev av att få den blev jag ledsen av följebrevet som berättade att detta var det sista numret och sedan läggs tidningen ner. Det har säkert inte varit en storsäljare, men jag blev jätteledsen. Tur att de går ut på topp med ett julnummer i alla fall som precis som vanligt levererar.
Jag rekommenderar julnumret så passa på när det kommer ut i butik nästa vecka.

Jotex är ju också alltid kul att få för det är så trevligt att kolla julsakerna. Hittade en favorit som jag nog måste köpa bara för att den skulle passa så bra i vår läshörna eftersom den har rätt fantasyutseende:

Bild från Jotex
I morgon är det Östergötlands bokdagar och Gamla Linköping som gäller. Hoppas hitta något juligt!

Trevlig kväll!
/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar