tisdag 29 oktober 2013

Underbara Idéer

Bödas Ica på Öland levererar julgrej efter julgrej som jag blr nöjd med. Denna gång är det tidningen Underbara Idéer som jag hittade. Den är lite dyr tycker jag; 69 kr och förra året var jag superbesviken på den. Men sådant har jag alltid glömt tills det är dags igen så jag köpte den och blev mycket glatt överaskad. Den är fenomenal! Okej, "Slips-grejen" var sådär (kjolen rätt cool dock) och det där med kläderna de har i varje nummer tycker jag aldrig är snyggt eller så, men överlag är det här en HIT, med stort H!!!
Mycket jul för mycket pengar ...

Rekommenderas varmt för DIY-pysslaren och julnörden som vill kombinera och förnya/förfina gamla saker och få nya idéer.

Någon annan som läst, vad tycker du i så fall?
/Jessica

2 kommentarer:

  1. Åh vad jag tänkte på dig igår. Var över till Hamar, Norge, och hittade fullt med inredningsbutiker. Alla med julen i sikte. Så otroligt mycket fint har jag sällan sett någonsin i en och samma stad.Helt sanslöst faktiskt. Vem hade trott det? I Norge? Nu? Och jag som tyckte Ica Maxi hemma var lite småfåniga när de häromdan spelade julmusik.

    SvaraRadera