torsdag 18 september 2014

Converse goes X-mass

Jultröjor a´la 80-tal i all ära, men om det är något jag älskar nästan än mer så är det Conversepjuck. De passar till allt, i alla väder och blir bara snyggare med åren.

Så kolla de här snyggingarna - vem vill INTE ha sådana på sig när man ska köpa julklappar?  - Ok, kan bli kallt och blött i december, men det finns ju såklart även fodrade =)

Tomtar på skidor


PaketConverse

LJusslingor

The Grinch who stole christmas-Converse

PepparkaksConverse

JulmönsterConverse
Hade jag varit duktig på att rita så hade jag köpt mig ett par vita och textilpennor och gått loss. Men tyvärr är jag rätt begränsad vad gäller rita och teckning så jag får nog glatt beställa mig ett par på E-bay.

//Jessica

4 kommentarer:

  1. Dom sista där skulle jag lätt köpa om jag kunde :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de är skitsnygga! Min favvo är nog dock "paketconversen"

      Radera
  2. OMG! Älskar dem! Speciellt de tre sista! Jag gav iofs upp det där med att använda Converse på vintern för ett par år sedan, men nu blir jag allt väldigt sugen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lägger i filt eller ullsulor- isolerar asbra på vintern och håller värmen sålänge det inte är askallt. Värre med halkan ;)

      Radera