torsdag 9 oktober 2014

Allers julmagasin - Decemberdrömmar 2014

I går köpte jag årets första julmagasin, Allers, och ja den är precis som jag förväntade mig, men det fanns en twist på den: Inte ett enda pepparkaks- eller saffransbrödsrecept!!!
   Jag blev SÅÅÅ glad. För om det är något som är tråkigt i alla julmagasin så är det dessa eviga peppis och saffransbullsrecept. Så det var en glad överaskning. Det var även mer pyssel känns det som i år och det gillar jag. Det är mycket bilder som ger inspiration och ja, den känns bättre i år än på länge tycker jag - så jag rekommenderar den.
    Är man ute efter något mer "high class" så är denna kanske inget för en, men jag gillar det där som känns som hemma hos mig.

Och för er som saknar recepten tipsar jag om att köpa vanliga Allers - där kommer det hundratals recept i jultider och tidningen är inte dyr heller.

I dag kommer Året Runts stora juljournal - den brukar vara en favorit så den ska jag spana efter sen!

//Jessica


2 kommentarer:

  1. Haha jag håller med dig, man tröttnar rätt fort på alla luccebullsrecept. :)

    SvaraRadera
  2. Jaa, äntligen Allers julmagasin! Känner att den nog ska inhandlas efter jobbet idag så man kan mysa med julidéer i fåtöljen ikväll.

    SvaraRadera