torsdag 23 oktober 2014

Juligt från H&M

NU har julen kommit till H&M på riktigt. Jag hittade en hel del fint på deras Home-avdelning. Det är synd att det inte finns någon H&M-homebnutik här i Linköping. 
Den här handduken...
...och det här örngottet påminner lite om Per Åhlins teckningar tycker jag.

Jag gillar porslinet och ljusen i kopparna
- påminner lite om Greengateporslinet.

Ultimat julduk !

Julgranshängen med en rad från en av mina favvojulsånger.


Kuddar...jag frossar i kuddar
och de här är superfina
Alla bilder kommer från hm.com 

Nä, nu ska jag påbörja lite pyssel som ni får se senare här i bloggen!

//Jessica

5 kommentarer:

  1. Vad mycket fint :) Och ja, jag tycker också att den tecknade rudolf påminner om en Per Åhlin-teckning! Ha-begär!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ABSOLUT en craving! Per Åhlin gör ju de bästa teckningarna!

      Radera
  2. Åh va fina grejer! Vill ha julhandduken, duken och några fina kuddar. Ska definitivt kolla in deras hemsida när lönen kommer imorgon :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du hittar något du gillar. Kuddarna är jag sjukt sugen på faktiskt - kan man aldrig få för många av tänker jag !

      Radera