torsdag 16 oktober 2014

Lagerhaus goes X-mass

NU har julsakerna så smått börjat droppa in hos Lagerhaus. Här är ett litet axplock - jag antar att mer saker kommer vad det lider.
Förra årets "julhus-sortiment" var to die for så jag köpte på mig någon extra rulle inför i år av deras julklappspapper  och två extra juldisktrasor i form av hus - det gäller att ha framförhållning ;)
 
Kökshandduk Liv

Gillar det här pappret med granar - ska inhandlas!

Gutesnöre tycker jag är schysst att slå in paket med -
det ger den där lite gammaldags stilen.

Kom att tänka på att guld och krom verkar vara poppis i år
- här en guld stjärna i papp.
Tyvärr är de moderna pappstjärnorna så grova
så ljuset inte kommer igenom ordentligt tycker jag.
Tacka vet jag den gamla hederliga från Konsum för typ 14.95 kr ;)

Julpiffa köket med en trasa!

Gillar det här trycket - enkelt och juligt.
Julklappskasse - ett måste!
 Alla bilder kommer från Lagerhaus.se

Även om jag inte köper mycket på Lagerhaus till mig själv, så är det en bra butik att köpa julklappar i tycker jag. Inte så dyrt och finns mycket som alltid passar någon.


//Jessica

7 kommentarer:

  1. Ååå, gillar julklappskassen!!
    ...häftig trasa också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med!!!! De är så stora också, så de rymmer mycket.

      Radera
  2. Jag handlar alltid på Lagerhaus. Perfekt för studentbudgeten ;) Däremot tyckte jag julgrejerna var lite tråkiga i år.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sant! Jag handlade också väldigt mycket där när jag pluggade. Fina grejer till schyssta priser!

      Radera
  3. Här i jkpg höll de på att plocka fram julsakerna hos Lagerhaus igår.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt!!!!
      Får bli en rekomgång i helgen =)

      Radera
  4. Granmotivet var verkligen snyggt, det skulle jag kunna tänka mig att inhandla :)

    SvaraRadera