söndag 19 oktober 2014

Paketinslagning

Jag vet att vi är många jultokar som älskar att slå in julklappar så vad passar bättre än ett litet inlägg med tips på roliga och fina saker att slå in årets med?

Ikea har i år rätt fina naturpapper som jag tänkte köpa mig någon/några rullar av + snöret som matchar till. Men de har även satsat på det lite mer glammiga i vitt och guld. Jag hade gärna sett dem i rött och guld för det tycker jag är juligt!

Bild från ikea.se

Bild från ikea.se
Bild från ikea.se

Bild från ikea.se

bild från ikea.se

Bild från ikea.se

Lagerhaus brukar leverera bra inslagningspapper överlag och det här bara mååååste jag ha i år:
Bild från Lagerhaus.se
Bild från Lagerhaus.se

De här rosetterna från Lagerhaus måste jag också köpa - så fint med turkost och rött. Om ni gillar turkost och rött undrar jag om ni sett den här bloggen:
Jenny Allsorts
För den som gillar färg och prickar och turkost och rött är hon en inspiration!
Nä, nu är det dags att göra sig klar för att gå på profylaxkurs - spännande!!!

//Jessica

8 kommentarer:

  1. Papprena från Ikea var superfina och det från Lagerhaus var ju hur gulligt som helst:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, i år har de lyckats på Ikea med alla papper - finns mycket mer som jag inte tog med i inlägget - så helt klart värt ett besök!

      Radera
  2. Jag gillar de naturfärgade, speciellt de röda!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska köpa mig en rulle grönt naturfärgat - det var fint och grönt har jag nog aldrig haft under granen tror jag!

      Radera
  3. Fina papper och spännande med profylaxkurs!
    SV: Då måste det ju vara julbelysning som är på gång i Stockholm. Kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, profylaxen var bra - nu är vi väl snart så förberedda som man kan vara på det oväntade =)
      Alltså Stockholm i julskrud är något av det finaste jag vet!

      Radera
  4. Jag blev väldigt förtjust pappret från Lagerhause, det vill jag också ha :) Super sött ju.
    Lycka till på kursen! Vi gick aldrig någon, och nu när jag är beräknad om 2 dagar är det ju lite sent att tänka på det :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, två dagar - va spännande! Antar att ni är taggade att bebis kommer nu =)
      Ja, visst är pappret gulligt. Måste köpa det då min sambos favoritdjur är tvättbjörnar!!!

      Radera