måndag 3 november 2014

ÄNTLIGEN Indiska!!!

Det finns några affärer jag gillar mer än alla andra - och Indiska är nog en av mina favvoaffärer. Både vad gäller kläder och inredning.
Och nu har jag gått och VÄNTAT på att de skulle få in sina julsaker och nu äntligen har det börjat droppa in på hemsidan. I går i affären fanns inte ett dyft framme i alla fall, men det här gav mig hopp:
Jättesmåbilder och ganska dassig kvalité, men in på hemsidan så ser ni bättre!!!
VILLHA-KOPP!







Vågar man tro att den kostar 22.90 som det står på hemsidan...
Njääää...kanske 229 kr om inte tryckfelsnisse varit framme!

Julkaffekopp
NU blev jag så himla glad - måste ner på stan i slutet av veckan och kolla om de fått in sakerna i affär!!!!

//Jessica

5 kommentarer:

  1. Gillade den röda koppen och alla färgglada stjärnor. I jkpg var ganska lite framplockat idag, men kändes som de håller på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller mjg til helgen, då räknar jag med att de fått upp en del om de håller på nu i de flesta butiker =)

      Radera
  2. Tack för tipset! Var tvungen att klicka mig in på deras hemsida och kika på alla fina saker (är för gravid för att orka mig in till stan nu)! Och granlyktan kostar 199 om man klickar på produktsidan (verkar som du skrev att tryckfelsnisse varit framme) lite synd, för den var söt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är också för gravid för att orka ta mig till stan flera ggr i veckan, så jag väntar till helgen =)
      Men 199 var ju inte så farligt,...får tänka på det!

      Radera
  3. Jag ska kolla in deras pepparkaksformar, jag har tyckt mig se någon fin blomform skymta förbi!

    SvaraRadera