onsdag 5 november 2014

Europas bästa julmarknader.

En morgonrutin som jag kunnat plocka upp igen som sjukskriven är att kunna kolla igenom bloggar, nyheter och lite andra sidor på nätet innan jag startar dagen.
Nu ställer jag mig lite skeptisk till nyhetsvärdet på Aftonbladets hemsida, men just den här i dag tyckte jag var trevlig som handlade om julmarknader i Europa.

Bild från Aftonbladet.se
Det är brittiska The Telegraph som gjort en topplista med de bästa julmarknaderna i Europa och faktiskt så finns Gamla Stans julmarknad med på den.
Det står i artikeln:
"The Telegraph konstaterar att marknaden bjuder på solitt svenskt hantverk och goda delikatesser, till förvånansvärt rimliga priser." 
 
Läs HÄR om fler julmarknader runt om i Europa som det tipsas om!

//Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar