måndag 3 november 2014

Lantliv - julspecial

Den som älskar den här tidningen i vanliga fall och som även älskar julen kommer garanterat att gilla julnumret. Det är späckat med jul och en massa inspirerande bilder.
Nästa nummer utkommer 2 december
Till numret hör också en extratidning: "Lantliv-inred inför jul". Jag tycker att extratidningen känns lite "överflödig" (det är inte riktigt ordet jag söker, men jag kan inte hitta det nu så jag tar det i brist på annat) och att det lika gärna hade kunnat ingå i den vanliga tidningen, men det är verkligen en petitess att "klaga på". Liksom den vanliga tidningen är den späckad med inspiration och fina bilder och pyssel.


Det jag gillar i den vanliga tidningen är att reportage får ta lite större plats i den här än i många andra jultidningar, mer text, men inte mindre bilder för det - bra kombo!
Modegrejen är lite trist tycker jag, men annars gillar jag t.o.m. recepten (som jag annars brukar tycka är trista) för de är så fina bilder.
    Sen innehåller den här tidningen en del annat också, som tips för de som har villa, eller hur man bevarar sin gamla gjutjärnsspis etc. Men det är ok, för det är ju en tidning om hemmet och inredning i slutändan.

Ska man köpa EN tidning i år så skulle det här kunna vara den man ska köpa och den jag skulle rekommendera. Jag menar; till och med reklamannonserna gillar jag för de är så juliga =)
Här reklam från Trend4you.se
Fem julstjärnor av fem möjliga i julighet och inspirerande bilder!

Va tycker ni andra som läst den?
//Jessica

4 kommentarer:

  1. Tack för tipset, den hade jag inte köpt än, får nog bli en sådan också då!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod! Jag gillar den, hoppas du gör detsamma.

      Radera
  2. Åh, denna måste jag köpa, tack snälla för tipset :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod =)
      Ja, gört...hoppas jag inte lurat på dig nått nu bara =/

      Radera