lördag 19 september 2015

Jul hos Lagerhaus 2015




I oktober börjar julsakerna droppa in hos Lagerhaus och som vanligt bjuder de på superfina inslagningsgrejor. Helt klart värt minst ett besök för att koll in! Jag älskar naturpapprena, men har även en stor förkärlek för det som blänker under granen =)






Den här strutkalendern är fin tycker jag - gillar det där naturmaterialet.


De här kopparna, kannan och skålarna känns som bra klappar till någon som har en lite lantlig stil eller som precis köpt ett sommarhus.


Nu ska jag försöka mig på att sy lite till på min nya maskin medan Lalo sover, så den här sista bilden får ni mer för mysighetens skull.

//Jessica

1 kommentar:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=lEtMLqP7tpA
    Såg den här. En av mina favoritpoeter, jag tänkte på dig pga av den mysiga snövideon till. Susan Sarandon läser Robert Frosts "Stopping by the woods on a Snowy Evening".

    SvaraRadera