söndag 18 september 2016

Äntligen!

Okej, det har inte varit kallt i dag, men det har heller inte varit 28 grader varmt som i veckan och jag måste säga att jag välkomnar denna lite kyligare gradskala.
För jag älskar sommaren, do not get me wrong. Men... jag uppskattar verkligen hösten med hela min själ och mitt själv. Och i ärlighetens namn så kan jag inte riktigt känna mig "julig" när jag går runt barfota i sommarkläder, sandaler och svettas som en spädgris på ett spett. Det liksom går inte.
Men nu, i kväll, så känner jag det lite krypande. Det luktar annorlunda i luften och det finns en annan kylighet.
Så NU kanske det är dags för höst, mys och julplanering (sent i år!)

Hur är det med er andra? Känner inte ni er lite snuvade på hösten hitintills? Det gör jag - men den verkar komma i år också ;)
/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar