fredag 21 oktober 2016

Hur & Hem Julspecial

Jag älskar den här tidningen!

Så inspirerande och rofylld att bläddra i. 
Underbara bilder, roliga, lite nya recept, fina pyssel med enkla medel och sen så älskar jag sådana där uppslag där en får en massa inspiration på klappar, julsaker, inredning etc.

Jag gillar de här lite mindre "notiserna" som ger ett tips - det här tyckte jag var charmigt: Familjen som bakar peppisar på golvet precis som Pippi.

 Rubriken "Cirkusjul" klingar lite negativt av någon anledning, men jag älskar ju det här färgglada och glim- och glammiga. En glittergran...alltså E N  G L I T T E R G R A N ! det är ju genialiskt på så många sätt och så fint. Blir nog ingen här hemma i år, men i framtiden borde vi ha en ...

 Här är ett bra exempel på en enkel adventskalender som ser snajsigt dyr ut utan att vara det - en gammal galge, band och små klappar...enkelt och fint.



Det här är en mysig jultidning helt enkelt. Väl värd pengarna – 70 kr är ju dyrt för en tidning, men den här är som sagt värd det. Sen gillar jag den där lite  matta framsidan och layouten också.

Vad tycker ni andra?
Vilken är er favorittidning hittills i år?

/Jessica

2 kommentarer:

  1. Jag funderar på att köpa en jultidning, men vet inte vilken. Därför kollar jag runt bland recensioner, och den här verkar ju lovande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah, spännande! SKulle vara kul att få veta vad du vill ha i din ultimata jultidning =)

      Radera