tisdag 4 oktober 2016

Ikeajul

I år har jag bestämt mig för att vi ska testa Ikeas julbord. Blir säkert en hit då jag nästintill bara hört gott om det tidigare år.
En annan sak som jag även ska göra är ju såklart att reka lite julgrejer där ute snart.
Nu finns julsakerna på hemsidan (sök på "Vinter" eller "Stråla") och det fanns en del fina grejer - såklart julpappret. Jag skulle  ju inte köpa mer julpapper i år... men alltså...


Alla bilder från IKEA
Vilka är era favoriter från IKEA i år?

/Jessica

2 kommentarer:

  1. Jag har inte kollat in deras julsortiment än, men det måste jag ju göra. Alltid roligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det. Finns ju vissa som jag vill kolla varje år - även om jag inte köper något och IKEA är ju en återkommande. Dit åker jag flera gånger varje säsong =)

      Radera