onsdag 5 oktober 2016

Julfilmer på Netflix

Netflix är ju ett av mina bästa nöjen - jag älskar serier och film och dokumentärer.
Ännu mer älskar jag när jag kan kolla julfilm utan att köpa dem.
Här kommer en lista på julfilmer på Netflix som jag hittat - komplettera gärna om ni vet någon mer:

Home Alone 1, 2 & 3
The Misteltones - a musical
Holiday in handcuffs
Bad Santa
Arthur och julklappsrushen
Ett Päron till farsa firar jul
Allt jag vill ha i julklapp
Julfritt
Polarexpressen
Julbordet
Jultomten och trolltrumman
Vännernas stad - Tomtetrassel
Kung Julien - Nu är det julien
God Jul med Minty
Dreamworks Julklassiker
A Cookie cutter christmas
Four Christmases
The Fitzgerald Family christmas
White Christmas
A Very Murray Christmas
Jul hos Koala Bröderna
Bo Jack Horseman christmas Special
Krampus - The Christmas devil
Om ödet får bestämma( - julig för mig i alla fall)
New in town - är lite julig...eller i alla fall snöig =)

Har ni några fler?

/Jessica

2 kommentarer:

  1. It's a wonderful life (Livet är underbart) finns också.

    Tyvärr finns inte Ett päron till farsa firar jul, titeln är fel på Netflix, det är den första filmen de har.

    SvaraRadera
  2. Vad bra med en lista! Jag hade tänkt att det är dags att leta upp lite juliga filmer.

    SvaraRadera