fredag 21 oktober 2016

Julspaning

Eftersom vi var vakna strax efter fem i morse så var Lalo supertrött lagom till 9 när vi skulle ner på stan. Detta resulterade i en supersnabb sväng på ÖoB och sedan hem igen, leka ute, käka lunch och sedan somnade hon.
ÖoB har fått fram en hel del julsaker här i Lkpg, men mer är på väg. Det var inte superroliga sådana, men ändå. Det är ändå mysigt att gå och kolla och sådär. 
Jag köpte inget förutom reflexer och hundbajspåsar men det är ändå kul att strosa runt och kolla tycker jag.
Den här stod och gömde sig med mycket mer under "trappan" och är på väg fram i butik antar jag. 

Pryttlar i alla hörn och kanter.


Allra mest har de ljusslingor, ljus och ljusstakar i olika former, färger och storlekar. 
Den här i "smide" gillade jag lite. Jag är ju på jakt efter en eller två rätt stora ljusstakar som känns lite "äldre".

Är det någon som har tips på någon stor ljusstake som kanske t.o.m. känns lite retro men är repro?
/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar