söndag 8 oktober 2017

When you WISH upon a star

Fyndig rubrik och FYND kan du verkligen göra om du WISHAR hem dina julklappar. För den här roliga och smått beroendeframkallade sidan har väl knappast undgått någon?
Jag har Wishat så mycket i år och till så bra priser och fått hem så roliga saker. En del har varit skit, helt enkelt. Men då mest lustiga klänningar och ja, kvalitén är kanske inte alltid det jag önskar. Men många saker är exakt samma som i någon vanligt prissatt affär, bara ca 1/12-del av priset eller mindre.

Mina bästa Wishtips är smycken, pyssel och polaroidkamerafilm. Jag köpte mig en Fuji Instax mini innan sommaren och filmen till är ganska dyr att köpa här. Men den kostar typ hälften eller mindre på Wish, har alltid funkat superbra, är jättebra paketerad när den kommer + att den finns i en uppsjö varianter som inte finns här.

Men för att vara ett julbloggsinlägg så måste jag ju visa mitt senaste juliga tillskott:
KAKPÅSAR.

De är precis lagom stora för en, lite större kaka. Eller kanske några hemmagjorda kolor. Och det finns en liten klisterremsa högst upp, så det går att försluta väl.
De är jättegulliga och kommer bli superbra och fina gå-bort-presenter eller att ha med i något litet te/kaffe-kit.

Ser fram emot småpysselbakning till jul.
Vilka är era bästa wishfynd?
/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar