söndag 12 november 2017

Bad Moms 2

I går var jag med en kompis och kollade på det som jag tänkte skulle vara och bli årets julfilm: Bad Moms 2!
bild från http://www.filmblerg.com
Och ja, den är så sjukt julig och sådär amerikanskt julig, på det där svulstiga och färagdelampsättet som jag älskar.
     Men den var inte alls så rolig som jag hade hoppats på. Den första filmen skrattskrek jag mig igenom för den var så jäkla rolig. Men den här ... nä. Visst, kul i vissa fall och liksom inte dålig, men jag blev ändå besviken. En del saker var rent av kasst tycker jag.
Sen är det ju grymma skådisar. Jag gillar att Mila Kunis får göra något annat än spela tonåring och mammorna...eller mormödrarna i den här filmen är ju alltid grymma  - men filmen höll inte riktigt måttet ändå.

Tipset är att inte lägga pengar på bio, utan se den när den kommer på dvd/blueray.

/Jessica

2 kommentarer: