onsdag 3 november 2010

Sugen på att vinna julmust till glöggfesten eller till ditt alldeles egna julmys?


Apotekarnes Julmust direkt hem till dig, kan bli verklighet,
för just nu sponsrar "Apotekarnes" en julmusttävling här på Jul i Laloland och det enda du behöver göra är att motivera varför just du borde vinna.


Kanske är du en fattig student, en julgalning på uttorkning eller
bara en helt vanlig livsnjutare som sätter mustkant på tillvaron?
Bästa motivering vinner femton flaskor must.
Så tävla på en gång så är det kanske du som har flaskorna lagom till första advent!!!

Gör så här:

* Om du har en blogg:
Länka med bilden här nedan till min blogg och tävlingen.
Skriv sedan din motivering i kommentarer här på bloggen.
Glöm inte att skriva din bloggadress så jag hittar dig om du vinner!

* Om du inte har en blogg:
Mejla 5 vänner och tipsa om tävlingen + sänd en kopia på mejlet till mig på: lalolandet@gmail.com
Skriv sedan din motivering i kommentarer här på bloggen.
Glöm inte ditt namn så jag hittar dig om du vinner.


* Tävlingen pågår fram till den 17 november

Lycka till önskar jag och Apotekarnes



4 kommentarer:

  1. (jultokig är jag, men dricker inte så mycket glögg :)

    SvaraRadera
  2. Hannele: Glögg?
    15 flaskor must i glasflaskor är det man kan vinna =)

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med och tävla! :)

    Julmust är den största kärleken för mig vid jul eftersom det är enbart i juletider som jag dricker denna dryck. Varje gång julen är över så gråter jag stora floder och jag längtar redan till nästa år i början av november då jag vet att drycken dyker upp igen. Och vilken lycka när den väl gör det! Varje gång jag öppnar en apotekarnes julmust så ä det som att kärlek föds på nytt och doften och smaken av julmusten gör att jag vill uppleva den kärleken om och om igen.

    Jag tycker att jag ska vinna för att jag skulle bli så lycklig! För vad gör en mer lycklig än själva kärleken? :)

    SvaraRadera
  4. Julmust är ju bara ett måste och ska bara drickas från advent och framåt. Älskar denna ljuvliga dryck och hoppas verkligen jag vinner:)

    SvaraRadera