måndag 24 oktober 2016

De ultimata klapparna

Ja, varje år skriver jag önskelista, och så har jag gjort sedan jag var liten.
Sakerna ändras och vissa består (typ att jag ALLTID önskar mig röda örhängen och halsband i min stil, men aldrig har fått det...hint hint)
Aja, i år har jag dock TVÅ saker jag önskar mig mest och mer än allt det där smågrejerna:

1 - Biljetter till Kents sista konsert den 17/12! (det här skulle toppa allt annat och jag bara måste se dem igen innan vi tar vårt adjö för alltid..)

2 - HALLMARK - alltså tv-kanalen!
Och eftersom det här är en julblogg så får Hallmark väga tyngst just här.

Bildresultat för christmas countdown hallmark 2016 

Alltså när jag ramlade in på den här sidan: "Christmas Countdown" (thank you George Takei!!!) så  kändes det som att jag hamnade i en sådan där snöglob...typ.
Det här ÄR ju kanalen för alla oss julfreaks. Och nu står den högst upp på listan efter Kent.

Ni måste gå in på sidan och kolla runt - och till alla er som har kanalen säger jag bara GRATTIS! för jädrans va ni kan börja julmysa på lördag när deras julsäsong drar igång - MER JULFILM (hur corny de än är) ÅT FOLKET!

/Jessica

2 kommentarer:

  1. Det är väl ingen som erbjuder den kanalen i Sverige längre tyvärr. Det var ett tag sen den försvann. Jag hoppas verkligen också att dem ska ta tillbaks den i kanalutbudet. Får du reda på nåt sätt att få den så hojta :)

    SvaraRadera
  2. Nämen oj! Har det funnits tillgång till en sån kanal i Sverige? Nu blev jag rysligt avundsjuk :'D

    SvaraRadera