fredag 30 augusti 2013

Julkalendern 2013

Barna Hedenhös uppfinner julen, är Svt:s julsatsning i år.
SJälv har jag aldrig läst böckerna direkt, men vet att det är en stenåldersfamilj och det här verkar bli en nytappning som heter duga.
Här nedan hittar ni en liiiiiten teaser på 57 sekunder, något att inviga helgen med - själv drar jag till Estockholmo och 50-årsfest.

Klicka på bildtexten nedan så kommer du till filmklippet
Barna Hedenhös uppfinner julen 1:a december på Svt.

Vad är era tankar och förhoppningar om årets julkalender???

Trevlig (julig???) helg

/Jessica

5 kommentarer:

  1. Spännande med årets julkalender. Tror inte den blir lika bra som förra årets men kan säkert ändå bli ganska rolig.

    Kul att du är igång igen med julbloggandet. Jag är lite trög nu i starten för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, händer inte allt för mycket juligt i livet nu när det fortfarande är augusti. Jag hoppas att du kommer på bloggträffen i år?=)

    SvaraRadera
  2. Ja det skulle vara sååå kul att äntligen få träffa dig. För bloggträff blir det, vi har precis tagit tag i planeringen. Inget datum bestämt men vi har tittat lite på 29-30 nov. Lördagen blir för dem som ska sova kvar vilket jag planerar att göra i år. Så tråkigt att ha tågtider att passa när har så kul som vi hade.

    SvaraRadera
  3. Härligt att du är igång med julbloggandet! Själv har jag börjat pinna julpyssel och läste en gammal jultidning häromkvällen.

    SvaraRadera
  4. Hoppas den blir julig, tror att den säkert kommer vara lite smårolig det är min förhoppning i alla fall

    SvaraRadera
  5. Blir nästan besviken varje år. Skulle så gärna vilja ha något lite mer Svenssonaktigt. Som Sune, eller varför inte något mega-amerikanskt med tomtar, isbjörnar och stora julgranar? Vill bara känna julstämning när jag ser dem.. :/

    SvaraRadera