torsdag 1 september 2011

Fortsatt problem...

Det är så tråååkigt när det strular med tekniken, då blir det inte ens kul att blogga. Det verkar som att ingen kan se mina uppdateringar. Alla inställningar är rätta, men blogger väljer att visa ungefär vartannat inlägg verkar det som..kul i jul.

Jaja, ni får kika in här titt som om ni inte ser någon uppdatering, för förmodligen så finns det en =)

Dagens julande: Köpa en julklapp jag såg igår!

För övrigt vaknade jag sugen på julmat... men jag nöjer mig med att titta på den här:



//J

3 kommentarer:

  1. Sunes jul är helt underbar.

    SvaraRadera
  2. Ja man blir galen jag har problem med mina länkar som inte vill läggas in i mina inlägg.

    SvaraRadera
  3. Jobbigt när det strular, hoppas det löser sig nsart.

    Visst är det bra att köpa klapparna tidigt? Jag brukar köpa så fort jag hittar nåt bra och i år har jag hittat några rikitgt bra klappar.

    SvaraRadera