måndag 1 augusti 2011

1:a augusti - startsträckan är kommen.

Ja vänner. Nu är det ju första augusti och jag ska strax bege mig till havet och bada och det känns ju lite märkligt att starta julblogg såhär mitt i hettan. Men jag hoppas att det kommer bli en fin, varm och mysig höst innan vi är inne i jultänket och känslorna igen.
Det vi dock kan göra är att bestämma oss för att gå på julkonserter eller inte. Jag är lite sugen, men inget bra kommer min väg tror jag. Har nog större lust att gå på "A christmas carol" i Stockholm. Har ni andra bestämt något ännu?
Klicka på bilderna så kommer ni rätt. Det är nog dags att beställa snart om man vill ha bästa platserna.



bilden kommer från Liseberg.se


bild från poplight.zitiz.se


bild från saradawnfiner.se


Magnus Carlssons julkonsert - Änglarnas tid!
bild från magnusonline.se

Sen är det alltid lämpligt att ta en titt på

där finns många fler att välja mellan.

Välkomna till julen 2011

//Lalolandet

3 kommentarer:

  1. Underbart : ) Jaaa, "A Christmas Carol" är väl en bra idé. Var så sugen förra året, så nu kanske det blir av. Men vad lustigt att du började tänka på julen (eller det gör du kanske jämt ; P) 1 aug, det var samma dag som jag kände att nu är det dags att börja planera ha,ha!

    SvaraRadera
  2. Jag är helt klart trögare i starten än er men spanade allt lite i ett gammalt julmagasin jag råkade gå förbi på loppisen häromdagen...:)

    SvaraRadera