onsdag 15 augusti 2012

Julpjuck


Innan julen kommer hösten och för oss som gillar att vältra i julmys långt innan december kan ju kläder och, i detta fallet, skor på jultema kanske vara något?
Helt ärligt så är ju "julmode" inget som lockar direkt, med stickade tröjor med renar, tomteslipsar som spelar Jinglebells eller julvästar (ni som sett "Christmas with the Kranks" vet vad jag menar). Men jag ska villigt erkänna att jag inte bara är en julnörd - jag älskar skor också! Tre knäoperationer senare kan jag dessvärre inte gå längre stunder i skor med klack mer, men platta skor med mycket färg och mönster funkar ypperligt.
Så idag föll mitt öga på dessa skönheter; som sagt - inget för en blöt, kall och förhoppningsvis snöig vinter, men utmärkt för hösten och jultemat är ju bara + i kanten ;)

Winter Vild från Zalando

Snowflake från skorOnlinerea

Vit Snowflake från skorOnlinerea

Winter snowflake från skorOnlinerea





Kan det vara något som tilltalar julälskarna där ute?

//J

6 kommentarer:

  1. HELT fantatiska skor och de två sista hade ju bra priser också :)

    SvaraRadera
  2. Jätte fina skor ju, jag hade velat ha nr 2. :-)

    SvaraRadera
  3. ÅHH älskar snöflingeskorna!!! Precis som du kan jag inte gå i höga skor. Converse räddar mitt liv, tur att de funkar även till kostym och balklänning :-D

    SvaraRadera
  4. Helt underbart magiska dojjor! Jag går varje vår och höst nästan endast i Converse så detta kan helt klart vara grejen för mig! Bra tips!

    Jag har försökt kommentera hos dig tidigare men det har inte gått. Kom på för att jag gick till din blogg från Bloglovin och då går det inte. Knasigt.

    SvaraRadera
  5. Amanda: ja, det är billigt om man jämför med andra affärer.

    Svensk jul: Jag med!

    Erica: Eller hur - alla tillfällens-skor!

    Helly: Me to! Gällande kommentarerna ska jag be programmeringssambon kolla på det - bra att du berättade, tack!

    Så...antar att vi kommer se välklädda vinterfötter bland bloggarna i år =)

    SvaraRadera