onsdag 26 september 2012

Julmagasin 2012

Allers Julmagasin 2012 kommer ut i butik den 9 oktober. I tidningen hittar du inspirerande tips och idéer mysiga mönster att sticka, virka och sy och så massor av pyssel försås. Allt som gör din jul magisk!
Bild från Allers.se

Amelia Jul kommer ut i butik den 30 oktober
Bild från Tidningskungen.se
101 ideérs julnummer kommer ut i butik den 16 oktober
bild från Underbara Clara

Sen har jag inte vare sig vetskapen om, eller hittat fler datum. Men jag är säker på att ni andra därute sitter på en massa "must have-datum" att skriva in i kalendern. Lämna en kommentar så kan vi tillsammans göra en lång jultidningslista!!!

5 kommentarer:

  1. Lantliv jul och pyssel 8 nov

    Bra initiativ med en jultidningslista! Inte så långt kvar till Allers kommer. Har dock lovat mig själv att inte köpa typ alla nummer av alla tidningar som jag gjort tidigare år, blir så sjukt dyrt och vissa tidningar gör verkligen inga bra julnummer. Dock svårt att behärska sig nu när man är så julsugen =)

    SvaraRadera
  2. Vi hade visst samma tanke du och jag! Kom nämligen över en lista på Tidsams samtliga extranummer eller Ovanliga titlar som dom kallar det för och deras release datum. Men dessvärre verkar den ligga kvar i bilen, får helt enkelt försöka blogga om det imorgon på jobbet =)

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt :) dem datumen ska jag kolla! Jag blev så glad igår när jag såg att det amerikanske jultidningarna går att köpa på pressbyrån :)

    SvaraRadera
  4. Nu har jag fyllt på listan med några till :-)

    SvaraRadera
  5. Å, vad bra med en lista med julmagasin... Nu kan jag informera min mamma vilka jag är intresserade av! Kram från Australien ~Pernilla

    SvaraRadera