lördag 7 oktober 2017

The Christmas Magazine

När du köper The Christmas Magazine får du inte en utan FYRA tidningar (- och det kanske är bra med tanke på priset...)
Du får: "huvudtidningen", en med recept, en med pyssel och en julmålarbok. Alltså roooligt!!!
Huvudtidningen gillar jag mycket. Jag kan inte riktigt sätta fingret på varför, men det är mycket produkter och uppslag på typ "Julklappar för djurälskare" (roligt att det är en stor grej i England för övrigt). Och sådant älskar jag.

Sen är det mycket julsaker de visar, eller julmarknader. Självfallet även pyssel och bakning och så mycket rolig julreklam. T.ex. går det att beställa ett "handskrivet" brev från Tomten till sina barn...men alltså - vem vill inte ha ett sådant???
Och jag älskar ju prylar så det här faller mig i smaken.


Och så tipsas det om event,konserter, julmarknader och föreställningar - i år går det en "The Snowman" som jag verkligen hade velat se!
bild från londontheatredirect.com

 Så ja, jag gillar den här tidningen. Det är som att få ta del av ett annats lands julfixerier och det känns kul.
Rekommenderas för den som vill bläddra mycket (är en tjock tidning) men läsa lite.

Nu till "Extratidningarna"
Recepttidningen är rätt trist, även om det finns fina bilder. Men allt är väldigt engelskt och maffigt och ...brunt...typ.

Målarboken är så som förväntat; en målarbok med julmotiv - trevligt inslag även om pappret är så tunt så det mest nog går rakt igenom. Hur som trevligt att få med!

Den ALLRA bästa är den extra pysseltidningen!!!
Så bra bilder, förklarat och enkelt, billigt(beroende på vad kanske) och kul pyssel.
Ska ta många av idéerna till årets jobbjulpyssel.




För priset: 125 kr så tycker jag i alla fall att jag får valuta - köp den och ha att bläddra mycket i - härligt!
/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar