fredag 1 augusti 2014

Säsongen 2014 är startad

Hej vänner av Julen!

Nu är det (läskigt nog) den 1 augusti och det är dags för mig att kicka i gång julbloggandet igen. Det blir ju inte jätteintensivt än så länge, men vi börjar så smått och ser vart vi hamnar, för sommaren har ju fortfarande gamla Svedala i ett stadigt grepp trots enstaka "superstormar" och "värstingoväder".

Så vad kan vara nytt inför den här säsongen?
Ja, det fenomenala underverket som växer i magen är ju den största förändringen vilket betyder att jag, innan julafton, har blivit mamma. Så den grejen kan ju komma att stoppa julbloggandet lite i år, eftersom den lille ska dimpa ner någon gång och vända upp och ner på livet (jag längtar redan).
    Efter den tråkigaste sommaren någonsin(jag har varit sjukskriven i princip hela semestern och inte kunnat röra mig p.g.a höft- och ljumskproblem, utan varit INOMHUS) så ser jag väldigt mycket fram emot en höst full av mysigheter och julförberedelser.

Bild från http://www.pinterest.com/sallyleebysea/beach-cottage-christmas/
Välkomna tillbaka hörrni - nu kör vi!

//Jessica

13 kommentarer:

  1. Spännande med en baby. Jag ser också fram emot hösten.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med en bebis, grattis!

    SvaraRadera
  3. Grattis!

    Kul att du börjar tänka på jul redan nu. Jag pinnade mönster till en virkad ängel igår. Jag har inga änglar bland julpyntet, får väl se om det blir några pysslade i år. Helt klart tid att börja!

    SvaraRadera
  4. Grattis! Jättekul att du uppdaterade, har läst din blogg jättelänge och brukar finna mig själv läsa om inläggen haha! :D

    SvaraRadera
  5. Åh, vad kul! Grattis...härligt med en bebis i jul.

    SvaraRadera
  6. Men vad roligt med bebis! Grattis!

    SvaraRadera
  7. Å vad roligt med en liten bebis! Stort Grattis till er!

    SvaraRadera
  8. Härligt att bloggen startat igen! jag förstår dig helt, jag ska ju också bli mamma ( i oktober) och har själv varit sjukskriven för foglossning sedan april. Just nu sitter jag inne i en varm lägenhet och vill ta mig ut men orkar inte. Stort grattis till barnet! Ser fram emot en ny julbloggsäsong :)

    SvaraRadera
  9. Åh Jessica!! Superdupergrattis till julklappen i magen. Så spännande att få följa dig på den häftigaste resan någonsin.

    Ett stort krya på dig!! Hoppas verkligen att du får möjlighet att få lite sommar i alla fall.

    Stora, varma, glada och goa kramar!!

    SvaraRadera
  10. Men åh! Jättestort grattis jessica! :) så roligt att bli både jul och bebisuppdaterad i år :) jag fick ju själv en dotter nu i juni så det lär nog bli en del bebissnack hos mig också hihi :)

    SvaraRadera
  11. MEN vad roligt att höra om babyn. Stort grattis!

    SvaraRadera
  12. Bäbis?? Fy sjutton vad mysigt!!
    All lycka till er <3

    SvaraRadera