lördag 27 oktober 2018

Att börja bakifrån ...

Vanligtvis så brukar jag börja med det som är juligt just nu, men i år har allt blivit förskjutet och jag har börjat med att, sent omsider, bestämma var vi ska fira jul.
Platsen landar i Stockholm hos mamma! och så har jag beställt julaftonskläder redan...det brukar jag annars stressa runt och leta efter dagarna innan(och den stressen älskar jag, för då får jag shoppa till BARA mig).
Jag såg den här kjolen i Amelia jul och älskade den på en gång. Jag har nämligen någon förkärlek till saker med stjärnor på.
Så nu har jag beställt den här från Anjas och Filippas partykollektion hos Ellos. Hoppas den sitter bra när den väl kommer.
Bild från ellos.se
Vad har ni på er på julafton - uppklätt eller mysklätt?

/Jessica

1 kommentar:

  1. Funderar faktiskt på att ha min folkdräkt i år! Kjolen var jättefin, har du bestämt vad du ska ha till?��

    SvaraRadera