torsdag 24 december 2009

8 kommentarer:

  1. Goood Juuul! <3

    Här har inte stämningen helt och hållet infunnit sig tyvärr...

    Trots klädd och gnistrande gran, trots hela julinstallationen i matrummet och trots den nyss okynnesynsätna risgrynsgröten.

    Men jag lovar mig själv att NÄSTA år, då ska vi här, precis som ni där, vältra oss i och njuta av Julprakten!
    Tack för inspirationen. <3

    SvaraRadera
  2. Jag önskar dig detsamma.

    SvaraRadera
  3. Retroromantikern: Det är ju lite som att förlusta lös och bara grotta i jul för min del när december kommer. Det är nästan syndigt på ett mycket härligt och barnsligt glittrande sätt.
    Stämningen kanske kommer vad dagen lider, om inte annat så har nästa år också en jul.
    Roligt att jag kan inspirera dig, du gör samma med mig. Dom där krokarna...jag tänker på dom titt som tätt och ska besöka en sådan där liten affär vi alla älskar. Jag har en på MYCKET nära håll kan jag tala om. Det blir shopping nästa i början på nästa år =)

    Mamma: puss och kram

    SvaraRadera
  4. God fortsättning! (julen varar ju ända fram till påska ;) )Hoppas du har haft en fin jul!

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket allihop!
    Jag har haft en mycket fin jul! Hoppas ni haft detsamma

    SvaraRadera