söndag 9 januari 2011

Chicago i julklapp


Bilden kommer från Östgötateaterns hemsida - klicka på bilden så kommer ni dit.

Har helt glömt bort att berätta att jag och min sambo fick en upplevelse i julklapp av några vänner, nämligen biljetter till musikalen Chicago.

Idag var det dags. Det började sådär när teaterchefen kom ut och berättade att de 4 LED-skärmarna gått sönder. Men vi satt kvar och det var superbra. Dock satt vi lite väl nära (första raden), så nacken mår lite sådär nu. Men det vägde showen upp.

Vi är inga musikalmänniskor någon av oss (även om jag sett Kristina från Duvemåla två gånger...) men det här var skitbra faktiskt. Sen är det ju lite kul att gå iväg och jag älskar ju dans och de var så himla duktiga...jag blev glad och min sambooka likaså.
TACK SNÄLLA DANIEL & EMPAN!!!

Ny upptäckt: Petra Nielsen är väääldigt musklig, men på ett sådant magert sätt så jag blev rädd för hennes armar (ja, vi såg allt i detlaj för vi satt så nära) där ådrorna såg ut att leva egna liv...hua! Hon såg inte så frisk ut faktiskt.
Jaja, sjunga och dansa kan hon i alla fall, men lite mer julmat hade kanske inte skadat.

Nu: Mental förberedning inför första jobbveckan innan lovet. Och hur förbereder man sig för det?
JO, man poppar popcorn och tittar på granen som fortfarande står så rosa och grann i stugan !

/J

1 kommentar:

  1. Trevlig present! Och bra att avsluta jullovet med innan jobbkarusellen drog igång igen tycker jag det låter som.

    Har tänkt på Nielsens muskler när hon var på tv någon gång förresten. Läskigt som sagt.

    SvaraRadera