fredag 23 augusti 2019

Jul på Lagerhaus


 Idag hittade jag lite sneak peaks från Lagerhaus och deras kommande julsortiment. Det finns alltid fina saker på Lagerhaus tycker jag, speciellt inslagningsgrejer.
Jag älskar temat på rött, vitt, grönt och glammigt/glittrigt i år. Sånt gillar ju jag; allt som glittrar liksom hahaha


Silkespapper






 Fint julkort med muggen och sen de här små julkulorna... cute!







Alla bilder kommer från Lagerhaus.se och jag hopas det kommer fler saker snart - för guuuu så längtigt det blev efter oktober nu.

Är ni i julmood än eller är det fortfarande sommar i era tankar?

/Jessica

1 kommentar:

  1. Mycket fint dom får in på lagerhaus. Gillade speciellt ljusstaken som en polkagriskäpp.

    Ostkalendern säljer dom på Kville saluhall på Hisingen i Göteborg. Måste för boka den.

    SvaraRadera