måndag 1 september 2014

Årets Blossa




Den 9 september ska Blossa släppa årets Glöggnyhet. 
Va tror ni att det blir i år, och vilken har varit er favorit hittills? 
 
Bild från Blossa.se
Här är alla smaker sedan 2003:
Jag har nog ingen favorit. Tycker inte att de brukar vara så goda. Men jag köpte Saffran, Arabica och Yuzu&Ingefära. Men ingen föll mig i smaken. Jag gillar Blossas vanliga glögg som man köper i mataffären mest.

Kan dock tänka mig att årets smak blir fruktig, men jag har faktiskt ingen koll på poppissmaker just nu, så det är en vild chansning. Kanske blir en laktritston i år annars?
//Jessica

3 kommentarer:

  1. Blossa07 med havtorn och ingefära var favoriten för mig. Fantastiskt god :-)

    SvaraRadera
  2. Lingon skulle inte göra mig jätteledsen. Men håller nog med om Havtornen. konstigt nog var varken kaffe eller saffran så gott i verkligheten som i teorin.

    SvaraRadera